we will never be anything but loud!



JAG ÄR KÄR I DEN HÄR LÅTJÄVELN! Och jag vet, kommersiell musik hit och dit men den här är verkligen braa-a! Och texten är fet, det är en riktig anthem för alla töntar och "felande länkar" där ute. Nice!


Jag har inte bloggat på bajslänge, har inte haft lust helt enkelt. Har egentligen inget att skriva om nu heller förutom att snart ska vi ha mysig luciafrukost med lite tända ljus och sådär.

Ikväll ska jag gå på gruppträning dance aerobics. Kommer bli fett! Jag är mer på gymmet nu än någon annanstans känns det som. Mitt träningsschema ser ut följande:

Måndag - Dance Aerobis
Tisdag - Body Balance
Onsdag - FREE!
Torsdag - Gym
Fredag - Jobbar
Lördag - Jobbar
Söndag - Gym

Jag kommer bli så jävla fit alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0