Trion Från Belleville

Jag och min gode vän Olle såg en helt sjuk tecknad, fransk film för någon dag sedan som heter Trion Från Belleville.
Ni kan läsa vad den handlar om genom att trycka på länken. Det är verkligen heeeeelt sjuk, och i början är det en mycket svängig låt som heter Rendezvous, jag älskade den!

Jag tror att jag har en thing för franska filmer, en annan fransk film som jag älskar är Fjärilen i Glaskupan, den är en sann berättelse om en Elle-redaktör som blir förlamad i hela kroppen förutom sitt ena öga.



Nu är det typ tre veckor kvar i skolan, kissiemjaaaaaouuuuu!

Kommentarer
Postat av: Bonnica

Jag skrev om den filmen, Fjärilen i glaskupan, på svenska nationella. "Ljuset i biomörkret" var rubriken. DEN ÄR GRYM.

2009-05-12 @ 17:59:36
URL: http://bonnica.blogg.se/
Postat av: Julia

nej fy fan Thina!! Försökte se den filmen en gång, av misstag! Den var hemsk! Fick sån ångest så det fanns inte! Hur såg han ut egentligen den cyklande karl?? helt böjd. Och LÅTEN! Den värsta någonsin. den jagade mig i min drömmar! :( läskigaste ever. Ett STRAFF var det

2009-05-15 @ 09:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0