sunk-thina fo sho!

alltså...nu sitter jag här framför min dator SOM alla andra dagar, timmar, minuter, sekunder på året. jag gör verkligen allting framför datorn. jag äter där när jag är ensam hemma, jag menar sitta vid matbordet själv? nejtack. och jag dricker te där varje dag, så det står oftast ett ex antal tekoppar runt omkring, jag gör nästan alla mina läxor där så det ligger skolböcker överallt också, jag lever liksom framför datorn. jag vet inte om det är tragiskt, men det kommer nog inte alltid vara så.


det är bara nu, får jag intala mig. det är bara nu....



och du förresten! dagens låt är N.E.R.D - Provider, den här låten är så gaaahahahaaalet bra. så sann, så tragisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0