Studentfotografering

Idag så blev jag och min klass fotade i våra fina studentkläder, alla var så stiliga! Det var skjortor, kostymer och slipsar på killarna, klänningar, kjolar och linnen på brudarna. Sen hade vi ju alla våra underbara studentmössor på oss! Ja, visst ser man ut som en lokförare i dom men det är något vi får leva med i en dag.

Imorgon kommer min kära klass åka till Boda Borg för att kämpa röven av oss i massa rum med kluriga utmaningar. Det kommer bli intressant, minst sagt. Först kommer ju den underbara bussresan till Härnösand, vilket kommer ta ett par timmar. Men då är det ju tur då att jag har en nyladdad iPod med massa göttig musik!

Sen har jag en liten efterlysning på två stycken plommonstop, det är till karnevalen och det är jag och stina som behöver dom så om ni vet någon som har att hyra eller låna ut så skriv till mig!


Såhär ser ett plommonstop ut! SKRIV TILL MIG OM NI VET NÅGOT!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0