min händelserika dag

den började med att jag vaknade tjugo i tio. jag börjar tio.

sen kom jag till skolan, hämtade lite bilder jag ville ha kvar, sen gick jag och stina ner på stan och handlade morsdags presenter!

på stan stod även sverigedemokraterna.... det slutade med att jag inom loppet av en halvtimme hade kallat dom för "jävla rasistäckel" och sen spottat på deras plakat. but hey, that´s me!

sen gick jag och hälsade på errol på hemmakväll, han gav mig fyra skivor med Gentle Giant och jag blev gladflikka_90

jag tog bussen hem och chillade sönt med en film som heter A Guide To Recognizing Your Saints. Den var otroligt bra och stark!

nu snart ska jag till min stina och bastaaaaa, det kommer äga fett som man sa konstant för typ 5 år sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0