kräftan

jag googlade mitt stjärntecken och hittade det här, det stämmer så bra så jag ryser när jag läser igenom det. jag tror stenhårt på astrologi!

Kräftans egenskaper - stjärntecken Kräftor är av mycket emotionell natur och de känsliga för hudkontakt. I det offentliga kan de låtstas vara coola och distansierande, men de är verkligen mycket mjuka och kärleksfulla. För dem är det viktigt att ha djupa känslor för sin älskare/älskarinna, för dem är sex ett emotionellt band mellan två parter. Kräftor har stora humörssvängningar och de är mycket hämndlystna och långsinta. De kan inte acceptera otrohet då sex är mer än en fysisk tillfredställesle, för dem är det ett emotionellt engagemang.

helt sjukt, googla era stjärntecken ni också, det är läskigt som fan.

Kommentarer
Postat av: stina berg

Jag måste komma från en annan planet...

2009-05-28 @ 15:10:16
URL: http://stinaberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0