mobbing

ja gott folk, god afton. ikväll tar vi upp ämnet mobbing.. ett ganska tungt ämne, som blir desto tyngre när det gäller vuxet folk. för så är det nämligen där jag jobbar nu, jag känner mig så jävla utfryst och dom tystnar när jag kommer fast man hör att dom skrattar och har jättekul typ 5 minuter innan. sen hör man skillnaden på ett "hej" också, om det är ett "hej-vad kul-att-se-dig-idag" som dom ger varandra eller om det är ett "hej-jag-blev-uppfostrad-att-man-måste-heja-på-alla-människor-trots-att-jag-verkligen-inte-vill" som dom ger mig.

vilken jähähähäääävla tur att fredag är sista JÄVLA dagen jag ens sätter fothelvete på den där fabriken.
vad som inte är coolt är att jag har köpt "hejdåfika" till mina kollegor... vad fan tänkte jag på? kill them with kindness eller nått. snarare just kill them.

men ja ä int bitter! jag ska till hudik på lördag, fast först på fredag ska jag fira min sista jobbdag med att gå ut med matte mus här i gävle. wohoooo! det blir nog utgång på lördag också troligen, efter att jag fått spoona stina ett tag förstås. såååå hudikmänniskor, vi ses snart!

Kommentarer
Postat av: stina berg

spoona somfän på lörda! eyyy vi måste shotta blowjob på stadt på lördan!

2009-07-17 @ 01:02:31
URL: http://flyingdemonbirdkick.blogg.se/
Postat av: lotta

kill them with fire, i say! men nu har du jobbat klart! SHOTTA ÅT MIG MED DÅ.

2009-07-18 @ 04:24:08
URL: http://whereisandrae.blogg.se/
Postat av: Bonnica

Nämen, slutar du jobba? GÖTT! Kommer du på inflyttningsfesten på lördag? Puss.

2009-07-20 @ 23:08:41
URL: http://bonnica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0