live your life

instead of chasing that paper.


Oj oj oj, vad jag jobbade igår. Från 14:00 till 04:00 var jag där. Det öppnade tidigare för att det är speciellt på lördagar. Jag kom dit, städade upp lite, gjorde allt jag brukar göra sen satte det igång och det var spring hela tiden, men fan vad roligt det är där. Jag fick 900 spänn i dricks och en hårdrockare blev helt kär i mig, han frågade om vi kunde träffas någon gång eller om jag skulle med ut senare på kvällen. Jag skrattade bort det bara, jag blev supergenerad. Och dom som känner mig VET att jag nästan aldrig blir generad. Kvällen fortsatte och jag kom hem sent, eller tidigt hur man nu ser det. Haha, jag vaknade halv 1 idag och får världens BÄSTA samtal någonsin. Det är jobbet som ringer och säger att jag inte behöver komma imorn och jobba. Så jag är ledig imorn, SWEEEEEEEEEEEET.

Så ikväll ska jag först vara barnvakt till ungefär 21:00, sen ska jag kolla på tre filmer jag hyrde idag. Det fick bli Stephbrothers, Hannah med H och Ghost World. Jag har sett den första förr men den var så sjukt rolig så jag ser gärna om den.

jag mår bra. det är bra här.

Kommentarer
Postat av: lotta

åh :') va roligt!!

2009-07-06 @ 00:49:44
URL: http://lottaandersson.devote.se
Postat av: amanda

fan vad bra att du flyttade.

varför?

jo, 1. din blogg är ännu skojjigare då.

2. slipper se dig lika ofta.

3. behöver inte vara rädd om jag är ute själv på kvällen.

2009-07-06 @ 01:03:04
URL: http://astrandh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0