holy sheeeeet

var med om en riktigt läskig grej idag, en bilolycka.

det hände på jobbet, jag och en tjej åkte bil till ett jobb vi skulle göra. sen när det var klart och vi skulle åka därifrån så backar hon rakt in i en stolpe, det smäller hur högt som helst och bakrutan exploderar så det bara sprutar glas. bilen vek sig som ett V typ, och jag hade inte hunnit ta på mig bilbältet än så jag slungades först framåt, sen bakåt och slog i huvudet i nackstödet. fyfan vad ont det gör nu alltså, det är bara och hoppas på att man inte fick några bestående men.

sen har jag varit telefonlös sen igårnatt då jag glömde den, klantig som jag är. så idag efter jobbet så åkte jag in till stan och träffade Jocke som hade min mobil i säkert förvar. det var ett special moment, jag är handikappad utan min mobil fan.


ikväll är jag barnvakt åt mina små änglar som sköter sig själva nu, buhu vad gammal dom (och jag) har blivit.
imorn är det månadsfinal på pokerklubben så då blir det jobb hela dagen, hela kvällen och hela natten. och massa dricks.

update later, you guys. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0