en....fucking....mil

som ni säkert sett på min facebook så har jag beklagat mig över att jag cyklat en mil på en damcykel (MED korg) bland bergen här i oppala, och ni vill ni såklart ha förklaringen på detta dårskap. här kommer den.

min syster ville jogga, jag ville också till en början. sen åt jag tre portioner thaikyckling och sen ville jag inge mer. så jag bestämde mig för att cykla bredvid medan hon joggade istället. men hon valde en väg där det fanns mer uppåt än neråt och jag hade i god tro tagit hennes damcykel som har en fin svart korg och jag hade mina astighta cheap monday, utan stretch förstås och en för stor gunströja. inte speciellt bra klädd för flås alltså. vilket det blev. flås. en mil. inte kilometer. mil.

sen när vi kom hem så åt vi jordgubbar med mjölk och drack te. det var vi värda.

tidigare idag så var jag in till stan och shoppade, jag köpte en ny deo, strumpor och trosor och en ny bikini. en superfin brun, virkad från cubus. men innan allt detta så träffade jag rocky som bjöd mig på lunch på österns pärla, helt perfekt eftersom att jag älskar kinamat. jag käkade biff som vanligt. alltid....biff....

nu sitter jag och väntar på att en viss person ska logga in på msn så man får mysprata lite : )
puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0