ok, en liten update.

Nu kände jag att jag måste ha en update sen senast jag bloggade om något som faktiskt was worth a shit.
Men först, låttips numero uno The Who - Love Reign O´er Me och numero dos Patti Smith - Break It Up.


Jag har varit sjuk sen i lördags och har alltså inte varit i skolan den här veckan, så jag har nog missat en del viktiga saker men jag känner att jag ville prioritera min hälsa så jag kan köra på torsdag och fredag. Just det, jag har börjat med körlektioner nu, började i fredags. Det gick mycket bra! Jag är så sjukt pepp på att ta det där jävla kortet nu.

Jag ska till skolan imorn och ha min första religionslektion, sen ska jag låna kamera över helgen för jag ska till Gävle och fota lite till reportaget. Jag hoppas att det blir bra, jag hoppas också att jag inte dör av allt jag har att göra nu innan vi slutar.

Erik har dragit till lumpen nu. Han drog i måndags. Måndags, det känns som fem veckor sen. Men om två veckor kommer han hem igen och sen åker han igen. Och samma visa helgen efter det. Men det kommer nog att gå bra, jag tänker begrava mig i arbete (vilket jag verkligen måste göra ändå) så jag tänker på något annat.

Jag hade tänkt bli klar med den andra delen av mitt projektarbete den här veckan och filma den tredje och sista delen i slutet av nästan vecka. Det kommer göra (hoppas jag) att jag kan chilla sönt på projektveckan. Hoppas jag. Hoppas.

I´m the slime, eller hur var det nu? Tro inte att du känner mig.

Kommentarer
Postat av: marie

svar: så otroligt jävla skönt! sån där spontan självömkan gör att man kan förbli oberörd av sånt skit som inte är värt att bli ledsen för liksom. jag kör på den iaf! :)

2009-01-21 @ 20:56:35
URL: http://ineverdreamed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0