List of the day

DAGENS KLÄDSEL: Nya Crocker-jeans och en svart t-shirt efter brorsan
DAGENS SMINK: Nada as usual
DAGENS FRISYR: Utsläppt as usual
DAGENS VILL HA: Polly as ususal
DAGENS KÖP: Jag har inte köpt något men mamma köpte semlor!
DAGENS LÅT: Joan Jett - Crimson & Clover
DAGENS HUMÖR: Pretty good efter semlan.
DAGENS BEHOV: Dega sönt, ledig imorn.
DAGENS BÄSTA: När Stina bluffade idag på bluffpoker. Så roligt.
DAGENS SAKNAD: SOL
DAGENS DUMMASTE: Vädret, som är kallt och inge bra att övningsköra i
DAGENS FÖRVÅNING: Att jag lyckades rädda mitt projekt idag, när det fattades filer!

Kommentarer
Postat av: stina berg

jag är bra på att bluffa, ok!

2009-01-27 @ 23:10:52
URL: http://stinaberg.devote.se
Postat av: Anonym

Uppdatera mer, kvinna. annars måste jag hunsa dig.

2009-01-28 @ 18:01:55
Postat av: lotta

Uppdatera mer, kvinna. annars måste jag hunsa dig.

2009-01-28 @ 18:02:30
URL: http://lottaandersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0