STILL D.R.E dedication to hip hop

Dr Dre - Still D.R.E     tuuuuung låt, det är mycket nostalgi i denna låt.
Eminem - Remember me?    sämst video, bäst låt. också väldigt mycket nostalgi med denna låt
Dead Prez - Hip Hop     stört snygg video! och stört bra låt!

Det var ett tag sen jag skrev nu, anledning? Ingen. Lathet I guess. Bristande intresse, men egentligen så vill jag ju skriva men hittar liksom inget ämne längre. Så jag skyller på det, noll ämne.

Iaf, så ska jag till Örebro i helgen från fredag till måndag. Jag ska hälsa på bror och svägerska, underbart! Jag har aldrig varit i Örebro så det ska bli så jävla kul att se något helt nytt i Sverige. Vi ska nog kunna hitta på något kul, typ bio, käka middag eller gå ut. Eller alla tre. åh, det ska bli så skönt att komma bort ett tag, och det bäst av allt är att när jag kommer hem på måndageftermiddag så kommer det att vara sportlov i en vecka.

Under sportlovsveckan tänkte jag hinna med att:
  • Träffa Bonnica
  • Ha megasvullkväll med Stina
  • Sova minst 12 timmar varje natt.
  • Skriva massa loggböcker, för när jag är klar med dem så är jag helt klar med PA!!!!!
  • Bli smal, rik och alldeles, alldeles underbar.

Kommentarer
Postat av: Bonnica

Ja, vi MÅSTE ses Du & Jag. Puss.

2009-03-01 @ 00:15:12
URL: http://b

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0