ohlala!

Jag tror att vi börjar med ett låttips idag. Jag hörde NOTTEE på svt för ett tag sen, live och blev helt besatt av hennes låt Control. Så jag länkar till den här så får ni lyssna och njuta till denna mysiga electropoplåt.

denna blogg står det mer om NOTTEE.




Nu när jag är klar med psykologiuppgifterna jag hade att göra så ska jag slänga mig i duschen för Erik kommer hem snart. Och det är inte en helt vanlig dag vi har idag idag idag, för Erik och jag har nämligen ett och ett halvt år tillsammans! jag vet inte riktigt vad ett och ett halvt år kallas vid jubileum, typ navelludd kanske?

såhär såg det ut i början

när vi hade ett halvår, och jag hade bara 6 mm i örat.

min spelman, spelar för mig näääär jag vill

i somras när vi var som pussigast

när vi var i gävle hos min syster och firade ett år tillsammans med goda partydrinkar!

min första bild på honom

sönderbrända i grekland, vi hade ett år och två månader där tror jag

JAG ÄLSKAR DIG!






Kommentarer
Postat av: Marie

svar: jag har ingen aning. Han lämnade bara sin mejl men jag har ingen vidare lust att ha en diskussion genom mejlen så om han vill något får han väl kommentera :)

2009-02-21 @ 14:07:42
URL: http://ineverdreamed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0