min vecka, mitt helvete

jag kan inte ens försöka få er att fatta hur mycket jag har att göra den här veckan. eller jo, ska försöka.

  • MÅNDAG: Brainstormade lite inför min tredje och sista musikvideo. Körlektion kl 15:50
  • TISDAG:  Prov psykologi, vilket jag inte hade en aning om. Körlektion kl 15:50, 3 st psykologiuppgifter att göra.
  • ONSDAG: Fota med Stina. Plugga inför religionsprovet på torsdag.
  • TORSDAG: Filma min sista film med Bonnica. Prov religion.
  • FREDAG: Sätta igång direkt med redigeringen av sista filmen. Jag behöver ALL tid jag kan få.
Och de saker jag inte tagit med som vi har liksom hela tiden är våra "stora produktion" på filmen där min roll är scenograf och sen ska jag, marie och stina göra en reklam. Plus att vi på foto ska göra ett reklamblad för ett gymnasieprogram, då jobbar vi två och två.

som lady gaga säger, just dance gonna be ok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0