NEXT!

Just det, du har väl sett det underbara "Next!" på MTV? För dig som inte har sett det innebär Next att en hunk/brud i 20 årsåldern speed-dejtar med 5 st  andra hunkar/brudar, det går åt alla håll kille-tjej tjej-tjej kille-kille men tyvärr inte olika hudfärger. Så långt har inte Amerika kommit än. Tyvärr som sagt var.

När det kommer någon som den inte tycker om så skriker den "NEXT" med händerna kupade för maximal effekt. Underbart.



Mitt andra favoritMTVprogram är "The X-effect". Jag antar att du har sett det (för jag vet vart du bor annars...) men om du mot förmodan inte har sett det så kommer det en snabb genomgång här: Du får se din nuvarande pojk/flickvän hångla järnet med dennes ex pojk/flickvän på en flatscreen med den andres respektive ex. Humor! Sen efter en helg med gemensamma duschar och sova i samma säng så får exen veta att deras nuvarande respektive har sett allting och allt ställs på sin kant. OH MY GOD! Nu börjar det dra ihop sig. Exens partners får träffa varandra och fråga ut dom om deras helg. Sen måste dom välja vem dom ska fortsätta vara med. Sitt ex som de tillbringade en helg "helt ovetande om vem som såg på" eller deras nuvarande partner som fick sitta och titta på "helt medvetande". Mycket intressant ställningstagande där.


Nu väntar jag på Tila Tequila. Come here you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0