ligger efter

omfg, jag ligger efter i uppdateringen!


jag var ut i onsdags med ewa, karin, justin och amanda på böcks. det var lite förfest först hos ewa, ölspel som jag inte ägde på osv osv. dagen efter så kände jag att aldrig mer dricka på en onsdag... jag måste gå till skolan för jag mådde för dåligt för att åka buss. </3

sen så var jag och erik på marknan igårkväll. jag köpte en reggaehood som jag misstänker att alla andra i hudik också har köpt men jag orkar inte bry mig om sånt. sen köpte jag en beatles t-shirt som det stod "a hard day´s night" på. sjukt snygg, jag köpte renkorv till mamma också. och spunnet socker. så jääävla gott. men inga karuseller, då hade sockervadden varit på min tröja nu det lovar jag....


idag är jag bara deg helt enkelt. no more, no less.

Kommentarer
Postat av: H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. Anne von Porat

Det som upptar mest tid med bloggen är alla plåtningar hos fotografen. Tänk om jag hade en studio hemma där de kunde komma hem och ta bilder. Jag hade sparat så otroligt mycket tid. Vad tar längst tid hos dig med bloggen?

2008-09-07 @ 11:17:05
URL: http://veckomagasinet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0