is på rutan

imorse skrapade jag is på bilrutan. det är ganska kallt nu, som en bekant sa: varför är det frost mitt i hösten?


Jag har för övrigt 4897589 saker att göra den här veckan känns det som:
  • se 2 st charles chaplin filmer och skriva analys till de båda.
  • låna en skräckroman som har blivit film och sen se filmen, därefter skriva en fet analys till filmen.
  • filma och intervjua en centerpartist genom skolan.
  • skriva en uppsats om evita perón i synopsis-stil.
  • fixa nytt leg.
  • ta ut pengar till englandsresan och boka den innan fredag.
  • åka till gävle och vara där hela helgen.
  • fest på fredag för sergio 25 år! (leta present)
  • äta på restaurang på lördag, min systerdotter fyller år.
  • kalas på lördag.
  • plus mera och mera och mera.
det är ju mycket roliga saker på listan, som kalas och festen och åka till gävle, boka englandsresa osv. men det är ändock saker som måste göras omgående... jag får lite panik när jag har mycket att göra och nästan ingen tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0