darn!

Jag sitter och har håltimme nu. Vad ovanligt, nej.



Jag filmade en del av mitt projektarbete igår i Studo B. Det var den första videon av tre som jag ska göra. Jag filmade Tove Larsson och jag måste säga att jag är mycket imponerad av hennes skådespelartalanger! Det blev 10 minuter film som ska reduceras till 2 minuter. Lite knivigt men hellre för mycket material än för lite. Då får man hålla på och fylla ut med massa mellanklipp. Jag är nöjd, jag ska redigera det lite idag med låten och finslipa lite på det. Vi får se hur det går.

Konstigt nog så är jag inte nervös för min projektredovisning för det känns som att det är det absolut sista jag kommer att göra i den här stan, sen drar jag till någon annan stad och pluggar eller jobbar eller vad som helst. Bara inte Hudik en sommar till, det kommer jag nog inte överleva psykiskt, måste bort. Så att göra projektredovisningen kommer bara att kännas som en fucking lättnad. Faktiskt.

Jag har ett låttips idag också förresten!
Apocalyptica - Fade to Black

grym låt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0